Abonament Na 12 Miesięczy W Zarezerwuj.pl

Ilość

Dostawa produktu : 24,99 zł

wysyłka e-mailem

help_outlineZapytaj o produkt
Abonament Na 12 Miesięczy W  Zarezerwuj.pl

Abonament Na 12 Miesięczy W Zarezerwuj.pl

Akceptuję zasady polityki prywatności  


Doradca handlowy:
Dawid
Sipowicz
tel. 513358867

Doradca handlowy:
Ewelina
Staroń
tel. 515080077
  Polityka bezpieczeństwa

Zakupy u nas są bezpieczne. Od lat jesteśmy na rynku.

  Dostawa

Towar wysyłamy firmamy kurierskimi. Dostawa nawet w 24h od wysyłki.

  Zasady zwrotu

Masz 14 dni na zwrot towaru jako konsument.

Polecamy

Prowadzisz salon kosmetyczny, masażu lub fryzjerski. To coś dla Ciebie.

zarezerwuj.pl – nowoczesny system rezerwacji dla branży beauty

Wyszukiwarka terminów

  • szybkie wyszukiwanie wolnych terminów
  • określanie parametrów wyszukiwanych rezerwacji – rodzaju usługi, zasobu/osoby odpowiedzialnej za jej wykonanie oraz przedziału czasowego
  • możliwość wyświetlania wszystkich klientów w nowym oknie podczas wprowadzania rezerwacji

wyszukiwarka-terminow.max-1000x1000.jpg


Terminarz

terminarz.max-1000x1000.jpg

  • kalendarz rezerwacji - widok dzienny, tygodniowy lub miesięczny
  • widok rezerwacji w postaci listy
  • widok typu obłożenie dnia
  • wizualne rozróżnienie typów rezerwacji
  • realizacja rezerwacji całodniowych
  • definiowanie godzin dostępności (mogą być inne niż godziny otwarcia firmy/biura)
  • szczegółowe informacje o kliencie podczas dodawania rezerwacji
  • kontekstowe komunikaty w kalendarzu informujące, z jakiego powodu rezerwacja nie jest możliwa we wskazanym terminie
  • informacja, czy dana rezerwacja została już opłacona, czy jeszcze nie
  • obsługa wielu terminarzy, pozwalająca na realizację procesu rezerwacji np. w wielu punktach/oddziałach firmy
  • określanie parametrów terminarza – nazwy i godzin dostępności, czyli w jakie dni i w jakich godzinach klienci mogą dokonywać rezerwacji (mogą być inne niż godziny otwarcia firmy)
  • definiowanie przedziału czasowego, w którym możliwe jest dokonywanie oraz anulowanie rezerwacji (minimalny czas rezerwacji przed terminem, maksymalny czas rezerwacji w przód, anulowanie rezerwacji z wyprzedzeniem, odstępy czasu przy wyborze godziny rezerwacji)
  • wybór osób/zasobów przypisanych do danego terminarza


Klienci

klienci.max-1000x1000.jpg

  • lista klientów wraz historią rezerwacji, danymi kontaktowymi i notatkami
  • statusy klientów (zwykły, VIP)


Usługi

  • określanie nazwy usługi, opisu, szacowanego czasu trwania oraz ceny (można ją ukryć na widgecie)
  • wybór usług, których rezerwacja będzie wymagała wcześniejszego opłacenia całej kwoty
  • kolor etykiety - dla każdej usługi można zdefiniować inny kolor, dzięki czemu będzie lepiej widoczna w terminarzu rezerwacji
  • opis usługi

uslugi.max-1000x1000.jpg


Zasoby (osoby/sprzęt/pomieszczenia)

zasoby.max-1000x1000.jpg

  • edycja zasobu - w przypadku asortymentu można zdefiniować jego nazwę oraz nazwę publiczną (wyświetlaną w powiadomieniach, na widgetach itd.), w przypadku pracowników - imię i nazwisko oraz nazwę publiczną
  • możliwość dodania zdjęcia osoby/zasobu
  • definiowanie godzin dostępności zasobu/osoby, obsługiwanych usług oraz liczby rezerwacji, która może być jednocześnie do niego przypisana
  • kolor etykiety - dla każdego zasobu/osoby można zdefiniować inny kolor, dzięki czemu będzie lepiej widoczny w terminarzu rezerwacji
  • dodawanie adresów e-mail oraz numerów telefonów pracowników w celu wysyłania do nich automatycznych powiadomień o rezerwacji usług, do których są przypisani
  • opis zasobu - wyświetlany na widgecie na stronie www, jeśli przebieg rezerwacji ustawiony jest jako “Osoba/zasób -> usługa” (czyli klient podczas dokonywania rezerwacji w pierwszej kolejności wybiera osobę/zasób, a dopiero później rodzaj usługi)
  • możliwość realizacji rezerwacji całodniowych


Kategorie zasobów

  • zarządzanie kategoriami zasobów - definiowanie nazwy kategorii (np. fryzjerzy, samochody, urządzenia medyczne) oraz rodzaju wchodzących w jej skład zasobów: pracownicy (osoby) lub asortyment (maszyny, urządzenia, samochody, sale, apartamenty itp.)

kategorie-zasobow.max-1000x1000.jpg


Uprawnienia użytkownika

uprawnienia_1.max-1000x1000.png

  • Jeśli aplikacji zarezerwuj.pl będzie używać więcej niż jedna osoba, to każdej z nich możesz przyznać szczegółowe indywidualne uprawnienia dostępu do danych, terminarzy i modułów systemu. Możesz też nadać kolejnemu użytkownikowi uprawnienia administratora.


Powiadomienia SMS

  • aktywacja usługi SMS (pakiet bezpłatnych SMS-ów na start)
  • konfiguracja treści powiadomień i przypomnień wysyłanych do klientów z wygodnym podglądem wysyłanej wiadomości
  • możliwość automatycznego wstawiania w treści powiadomienia/przypomnienia dla klientów wybranych elementów, takich jak nazwa firmy, data rezerwacji, godzina, zasób odpowiedzialny za realizację, usługa
  • określanie czasu, w którym klient ma otrzymać przypomnienie o zbliżającym się terminie rezerwacji
  • konfiguracja treści powiadomień dla pracowników o pojawieniu się nowej rezerwacji na usługę, którą wykonują
  • możliwość automatycznego wstawiania w treści powiadomienia dla pracowników wybranych elementów, takich jak nazwa firmy, klient, data, miejsce, godzina, zasób oraz usługa
  • możliwość automatycznej wysyłki powiadomienia do pracownika odpowiedzialnego za realizację zarezerwowanej usługi (jeśli w systemie został do niego przypisany numer)
  • możliwość wysyłania powiadomień pracowniczych na numer ogólny (np. do właściciela firmy)
  • określanie, czy SMS-y mają zawierać polskie znaki (od tego zależy ilość znaków, składających sią na jedną wiadomość)
  • szacowanie ilości SMS-ów wysyłanych w ramach jednego powiadomienia
  • informacje o statusie usługi SMS - data wygaśnięcia, pozostała pula SMS-ów do wykorzystania

powiadomienia-sms.max-1000x1000.jpg



Powiadomienia e-mail

powiadomienia-email.max-1000x1000.jpg

  • konfiguracja treści powiadomień i przypomnień wysyłanych do klientów z wygodnym podglądem wysyłanej wiadomości
  • możliwość automatycznego wstawiania w treści powiadomienia/przypomnienia dla klientów wybranych elementów, takich jak nazwa firmy, data, godzina, miejsce, zasób odpowiedzialny za realizację oraz usługa
  • określanie czasu, w którym klient ma otrzymać przypomnienie o zbliżającym się terminie rezerwacji
  • konfiguracja treści powiadomień dla pracowników o pojawieniu się nowej rezerwacji na usługę, którą wykonują
  • możliwość automatycznego wstawiania w treści powiadomienia dla pracowników wybranych elementów, takich jak nazwa firmy, klient, data, miejsce, godzina, zasób odpowiedzialny za realizację oraz usługa
  • możliwość automatycznej wysyłki powiadomienia do pracownika odpowiedzialnego za realizację zarezerwowanej usługi (jeśli w systemie został do niego przypisany adres e-mail)
  • możliwość wysyłania powiadomień pracowniczych ogólny adres e-mail (np. do właściciela firmy)


Wyjątki dostępności (nieobecności, urlopy itp)

  • określanie terminów z możliwością uwzględnienia zakresów godzinowych, co pozwala np. obsłużyć pracę wielozmianową
  • wyjątek dla terminarza - terminy we wskazanym zakresie będą niedostępne na poziomie całego terminarza
  • wyjątek dla osoby/zasobu - dodanie urlopu dla pracownika lub wyłączenie z możliwości rezerwacji wskazanego zasobu w dowolnym zakresie dni
  • uwagi o wprowadzonym wyjątku dostępności

wyjatki-dostepnosci.max-1000x1000.jpg


Formularze na www (widgety)

widgety.max-1000x1000.jpg

  • tworzenie widgetów (mechanizmów rezerwacji online) do umieszczenia na stronie www - można osadzić na swojej stronie sam przycisk wywołujący formularz rezerwacji w oknie lub pełen formularz rezerwacji wkomponowany w treść strony
  • konfiguracja przycisku - wymiary, wyświetlany tekst, kształt, kolor, wypełnienie, podgląd tworzonego widgetu
  • określenie przebiegu rezerwacji - można zdecydować, czy klient składając rezerwację będzie w pierwszej wybierać rodzaj usługi, a następnie zasób/osobę lub na odwrót: najpierw osobę/zasób, a później rodzaj usługi
  • możliwość ukrywania cen na formularzu (dla wybranych usług lub całości widgetu)
  • pola własne - możliwość dodania własnego pola o dowolnej nazwie, ograniczenia maksymalnej ilości znaków oraz określenia, czy jest ono obowiązkowe do wypełnienia podczas dokonywania rezerwacji


Raporty

  • rankingi popularności danych usług i zasobów
  • rankingi przychodów pochodzących z rezerwacji konkretnych usług lub zasobów oraz od klientów
  • rankingi klientów - najczęściej obsługiwani/najczęściej odwołujący rezerwacje
  • ranking metod płatności - przejrzyste zestawienie płatności dokonanych za pomocą gotówki, karty, online lub bonu sprzedażowego
  • możliwość pobierania raportów w formacie PDF wraz z możliwością przeglądania/drukowania z poziomu przeglądarki

raporty.max-1000x1000.jpg


Dokumenty

dokumenty.max-1000x1000.jpg

  • cennik rezerwacji usług i zasobów
  • grafik pracownika lub zasobu - lista przypisanych rezerwacji (okres czasowy można ustawić dowolnie) wraz z godzinami rezerwacji, rodzajami usług, klientami i uwagami klienta/pracownika
  • możliwość pobierania dokumentów w formacie PDF wraz z możliwością przeglądania/drukowania z poziomu przeglądarki


Zgody

  • dodawanie zgód RODO na przetwarzanie danych osobowych, akceptacji regulaminu usługi czy przetwarzania danych w celach marketingowych, zarządzanie ich treścią, oznaczanie zgód wymaganych do zaznaczenia
  • możliwość skorzystania z przykładowych treści zgód, bez potrzeby tworzenia własnego tekstu

zgody.max-1000x1000.jpg

Płatności online

platnosci-online.max-1000x1000.jpg

  • aktywacja i konfiguracja konta Przelewy24, pozwalającego na obsługę płatności online


Strona wizytówkowa

  • tworzenie strony wizytówkowej dla firmy (adres strony generowany jest na podstawie nazwy firmy)
  • możliwość zamieszczenia do trzech formularzy rezerwacji
  • możliwość dostosowania treści oraz wyglądu opisu wyświetlanego na stronie wizytówkowej
  • możliwość dostosowania logo firmy oraz baneru, edycja danych kontaktowych, takich jak godziny otwarcia, numer telefonu, adres
  • możliwość zawarcia na stronie odnośników prowadzących do konta firmy na Facebooku oraz Instagramie
  • pozycjonowanie strony (SEO) - własny meta tytuł oraz meta opis lub możliwość skorzystania z tekstów wygenerowanych przez zarezerwuj.pl

wizytowki_1.max-1000x1000.png


Sprzedaż

wystawianie_faktur_1.max-1000x1000.png

  • automatyczne wystawianie dokumentów sprzedaży dla rezerwacji - faktury, paragonu, zamówienia, proformy
  • wybór momentu, w którym powinien zostać wystawiony dokument handlowy - w momencie stworzenia rezerwacji, przy zmianie statusu płatności lub zmianie statusu rezerwacji
  • wysyłka wystawionych dokumentów do klientów w formie załączników w wiadomościach e-mail
  • powiadomienia dla pracowników o wystawieniu dokumentu sprzedaży dla danej rezerwacji - wiadomość e-mail można wysłać na indywidualny adres pracownika lub na wspólny adres firmowy
IN34EWA

Specyficzne kody

EAN13
5904125494618

NOWOŚCI

POPULARNE PRODUKTY

THAI NUI - Stół do masażu tajskiego-100 cm -Łóżka do masażu-
  • -8%

Thai Nui - Stół Do Masażu Tajskiego-100 Cm

3 799,00 zł 3 495,08 zł -8%
Dostępny: Brak na magazynie

Wyobraź sobie, że możesz podnieść jakość swoich zabiegów na wyższy poziom, korzystając z stołu do masażu, który oferuje nie tylko trwałość i funkcjonalność, ale przede wszystkim skokową regulację wysokości od 60 do 85 cm oraz idealne dostosowanie do masażu tajskiego dzięki nie dzielonej, odpowiedniej twardości powierzchni roboczej. "THAI NUI 100" to sekret sukcesu wielu profesjonalnych terapeutów, stworzony specjalnie z myślą o Twoich potrzebach.